woensdag 20 augustus 2008

Picture This!


2 kraaien op een ochtend in het vondelpark

Triljoenen foto's flitsen voorbij op FLICKR, de naam die iedereen meteen onthoudt.

In Nederland althans. Heerlijk spelen: foto's op kleur, geur (nog niet) , foto's van een deur, een zeur, te kust en te keur. Opent allerlei mogelijkheden, daar was ik voor mezelf al zo bang voor.
Ik wil juist minder, en focus, en rust, en less = more maar meestal is more = less.

Hier dan maar even mijn eigengemaakte favo's van het laatste kwartaal.


http://www.flickr.com/photos/29513857@N08/


2 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtige foto!
Op jouw Flickrpagina zie ik overigens ook mooie foto's. Maak je die zelf?
Groet
Angeline

mirafroiti zei

ja, die maak ik zelf. evenals filmpjes. ben een beelden-mens geloof ik. op picassa heb ik er nog veel meer!